Modalități de plata și livrare
REGULI COMENZI ONLINE
Bine ai venit pe website-ul oficial alndistribuitorului unic al pompelor de căldură FANTASTIC!
Pentru o cât mai bună desfășurare a comenzilor online și pentru a te asigura că vei putea comanda tot timpul produsele dorite, te invităm să citești cu atenție câteva reguli esențiale:
- la plasarea unei comenzi online, indiferent de modul de plată, vei fi înștiințat de primirea comenzii pe adresa de e-mail aferentă contului. Ulterior vei primi informații suplimentare privind disponibilitatea produselor și data livrării lor
- procesarea comenzilor online se face în ordinea plasării acestora. Disponibilitatea produselor în stoc precum și alte informații vor fi comunicate de către un operator (telefonic sau pe e-mail). Dacă un produs nu se află pe stoc, în locul butonului CUMPĂRĂ apare COMANDĂ. În acest caz veti fi contactatde un operator pentru a stabili conditiile comenzii.
- atunci când, din diverse motive, refuzi 3 comenzi/produse returnate ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea viitoarelor comenzi plasate pentru aceeași adresă de livrare
CUM CUMPĂR?
Alegiţi produsele dorite şi pentru a le comanda online aveţi la dispoziție butonul “CUMPĂRĂ”. După ce aţi terminat de adăugat în coș toate produsele dorite, accesati “Coșul meu”. Aici verificaţi cu ușurință prețurile și puteți modifica cantitățile produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să completati câmpurile aferente Adresei de livrare cu: Adresa de e-mail, Adresa de livrare, oraş, ţara, cod postal și apoi apasati butonul ” Continuati la plata”. Alegeti modalitatea de plata dorita: prin card bancar online sau plată prin OP bancar.
CUM PLĂTESC?
Modalitățile de plată acceptate pe website-ul pompefanta.eu sunt următoarele:
1. Plata prin card
Produsele comandate pe website pot fi achitate online, prin card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Website-ul pompefanta.eu nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.
2. Transfer bancar
Poți efectua un transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail.
UTILIZAREA VOUCHERELOR/CODURILOR DE REDUCERE
- voucherul nu se poate cumula cu alt voucher in momentul plasarii comenzii
- voucherul nu se poate converti in bani si nu se poate solicita contravaloarea acestuia
MODALITĂȚI DE LIVRARE
Livrarea produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firme de curierat rapid sau flotă proprie.
Comenzile plasate până în ora 12:00 se vor livra în 24 de ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate după ora 16:00 se vor livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.
Comenzile plasate vineri, după ora 12:00, sâmbătă și duminică se vor procesa în cursul zilei de luni și se vor livra în 24 de ore. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.
Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport după cum urmează:
- pentru comenzile de produse din categoriile “Pompe de căldură”, se va aplica un cost de transport de 150 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură
În cazul retururilor de marfă, costul de transport nu se returnează.
După livrarea comenzii, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.
RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE
- îți returnăm suma de bani sau
- îți înlocuim produsul cu un alt produs identic sau
- poți folosi banii proveniți din stornarea produsului pentru a achita alt produs
Regulament privind serviciul de retur gratuit
- Prin acest serviciu Renuntarea la cumparare , clientii pot returna gratuit in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate din magazinul online pompefanta.eu, conform Termenilor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament.
- Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta sau contractele incheiate in afara spatiilor comerciale.
- Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.
- Acestia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe pompefanta.eu, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale.
- In cazul contractelor de prestari servicii incheiate, odata ce serviciul comandat/achizitionat a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curatat etc), contractul de prestari servicii se considera complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea platii efectuate. Orice alt seriviciu solicitat separat / suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) reprezinta un serviciu separat si va fi efectuat la solicitarea expresa a clientului, contra-cost. In situatia in care serviciul a fost achizitionat de pe www.altex.ro, consumatorul isi pierde dreptul de retragere prevazut de legislatia in vigoare odata ce serviciul comandat a fost prestat.